" />
Nedjelja, Oktobar 20, 2019
Banner Top
Savremeni trendovi u obrazovanju: Koliko je bitna neverbalna komunikacija nastavnika i učenika

U Visokoj međunarodnoj školi u Cazinu održana je promocija knjige ” Neverbalna komunikacija – Šta nastavnici kažu kad ništa ne kažu?”.

adi se o djelu grupe autora, a njegova jedinstvenost ogleda se u činjenici da je prvi put u našoj zemlji ovako obrađena iznimno zanimljiva tema iz svakodnevne prakse u obrazovnom sistemu

Konstantna nastojanja čiji je cilj pratiti savremene trendove u obrazovanju u Visokoj međunarodnoj školi u Cazinu rezultirala je ovih dana zanimljivim djelom “Neverbalna komunikacija – Šta nastavnici kažu kad ništa ne kažu?”. Cilj je, kažu autorice Amra Imširagić i Zuhra Hadžipašić, ukazati na jedan iznimno bitan segment u svakodnevnoj praksi u nastavnom procesu.

Kako su između ostalog navele, radi se o komunikaciji koja je podjednako važna kao i verbalna ali je prva koja se ostvaruje u susretu između nastavnika i učenika. Među recenzentima djela ” Neverbalna komunikacija – Šta nastavnici kažu kad ništa ne kažu?” je i Irisa Jušić – Kapić, profesorica razredne nastave.

Edukacija prosvjetnih radnika koji se u svakodnevnoj praksi susreću sa brojnim izazovima cijeni se iznimno bitnom što je potvrdila i pormocija knjige.

Tags: ,

Related Article

No Related Article